Selectiecriteria

Zorgvuldige selectie.

Niet elke onderneming past bij ’Special In’. Veel bedrijven vallen af.

  • geen grote ketens
  • geen zaken die je ”op elke hoek van de straat” vindt
  • geen zaken die gericht zijn op het lagere marktsegment

Wie wel?

Met tips van andere lokale ondernemers wordt een selectie gemaakt van bedrijven die boven het maaiveld uitsteken. Er wordt gezocht naar een specifieke doelgroep:

  • zelfstandige ondernemers
  • gericht op midden en hogere marktsegment
  • goede uitstraling en prettige sfeer
  • goede ontvangst/persoonlijke aandacht
  • eigenaar aanwezig/betrokken
  • iets unieks/bijzonders te bieden
  • specialist op bepaald gebied
  • hoge kwaliteit product/dienst
  • mooie/trendy/verzorgde zaak
  • uitstekende garantie/service
  • mooie locatie

Werkwijze:

  • 1e: elk bedrijf bezoeken wij persoonlijk om te kijken of het past bij de doelgroep (scouten)
  • 2e: dan is er kennismakingsgesprek met de eigenaar/eigenaren. Hierin worden ook de opties voor deelname uitgelegd
  • 3e: vaak komen we er dan een week later op terug en maken de overeenkomst op
  • Als het boekje klaar is word dit persoonlijk door ons bij bedrijven bezorgt. Nalevering is meestal na een half jaar.

Missen wij iemand?

Kent u een ondernemer die zeker niet zou mogen ontbreken bij ’Special In’ maar staat hij/zij er niet tussen? Tip ons!

Of heeft u zelf een bedrijf in de regio, past u binnen de doelgroep en spreekt Special In u aan? Klik hier voor de mogelijkheden of neem contact op met de uitgever.

boven het maaiveld uitsteken